Doe onze Quick Scan en leer hoe je de samenwerking binnen jouw team kunt optimaliseren.
Hoe kun je slimmer samenwerken in jouw team of tussen de teams in je organisatie? Geef in maximaal 5 minuten antwoord op 8 vragen. Daarna heb je direct inzicht in de samenwerking binnen jouw team en ontvang je concrete tips om de samenwerking te optimaliseren.
Vanwege onze jarenlange ervaring zijn wij door Asana aangewezen als dé partner in Nederland
Deze klanten vertrouwen op onze expertise
Herken je dit?
- Mailboxen zijn overspoeld met verzoeken, acties, e-mailketens en projectupdates
- Je hebt een slecht beeld waar je collega’s mee bezig zijn
- Je bent bang dat collega’s aan stress of een hoge werkdruk bezwijken
- Het is niet duidelijk welke collega de volgende stap in een proces moet zetten
- Er wordt veel gepraat over werk, maar er is weinig actie
- Teams werken op eilandjes en onderling contact verloopt moeizaam
- Het overdragen van werk bij vakanties of ziekte kost veel tijd
- Je moet vaak vragen om de status van een project omdat je het niet zelf kan inzien
Je bent niet de enige
De bovenstaande situaties zijn veelvoorkomende knelpunten. En die hebben een enorm effect op je organisatie. Uit onderzoek blijkt dat (een combinatie van) bovenstaande struggles ervoor zorgt dat kenniswerkers 61% (!) van iedere werkdag bezig zijn om hun werk te organiseren. Dan blijft er slechts 3,5 uur per dag over om daadwerkelijk werk gedaan te krijgen.Simpel rekenvoorbeeld
Een team van 10 fte werkt jaarlijks 20.000 uur en is per jaar 12.200 uur (!) bezig met het organiseren van werk. Werk wordt gedaan in de overgebleven 7.800 uur. Elke procent minder bezig zijn met werk organiseren levert dus jaarlijks 200 uur op. Wat kan jouw team doen in 200 uur?Rust, ruimte en efficiëntie door succesvol samenwerken
Om succesvol samen te werken heb je het juiste gereedschap nodig. Bluehive is gespecialiseerd in het neerzetten van de IT-infrastructuur voor succesvol samenwerken. Deze infrastructuur is gebouwd op drie pilaren:
1. Het coördineren van werk
2. Het delen van content
3. Communiceren met collega’s en klanten
Dat resulteert in:
- Naadloze overgang tussen werken vanuit kantoor of thuis
- Duidelijkheid wie wat wanneer doet
- Verbeterde operationele processen en tijdbesparing
- Gemakkelijker samenwerken binnen én (misschien nog belangrijker) tussen teams
- Werk stroomlijnen en centraliseren in één applicatie
- Alle taken in zicht, makkelijk delegeren en overdragen
- Terugkerende werkzaamheden automatiseren
Onze klanten aan het woord
50 dagen per jaar bespaard!
Structuur en rust
Alles integreren met Asana
Waarom we Asana hebben gekozen
De Kracht van Asana bij Leapforce
Optimale samenwerking, zijn jullie er klaar voor?
Ruud van Delft, Managing Director & Co-Owner
Plan een meeting ineen gesprek van 30 minuten met onze specialist